لطفا برای‌ استعلام قیمت لحظه ای خرید و مشاوره با این شماره ها در ارتباط باشید.

جهانگیری 09187777014
پشتیبانی 08734231799

مشکلات اساسی جاروبرقی ها

0 دقیقه برای مطالعه
0 نظرات کاربران
مشکلات اساسی جاروبرقی ها
چکیده مقاله :

جاروبرقی یکی از مهم ترین لوازم خانگی می باشند که وظیفه ی نظافت خانه را برعهده دارند. اگر از یک جاروبرقی خوب نیز استفاده می کنید، به وضوح به اهمیت و کارکرد فوق العاده آن در خانه تان آگاهی دارید.

جاروبرقی ها یکی از مهم ترین لوازم خانگی می باشند که وظیفه ی نظافت و تمیزی خانه را برعهده دارند. اگر از یک جاروبرقی خوب نیز استفاده می کنید، به وضوح به اهمیت و کارکرد فوق العاده آن در خانه تان آگاهی دارید. نگهداری مناسب از جاروبرقی می تواند از مشکلات مکانیکی آن جلوگیری کند. در ادامه با اساسی ترین مشکلات جاروبرقی ها که سبب خرابی آن ها می شوند، آشنا خواهیم شد.

کاهش مکش

کاهش مکش یکی از معمولی ترین مشکلاتی است که برای غالب جاروبرقی ها به وجود می آید. زمانی که سر جاروبرقی با پرز، مو و ... گرفته شده باشد و یا در لوله آن جسمی گیر کرده باشد، از قدرت موتور کاسته شده و ما با کاهش مکش جاروبرقی مواجه می شویم. جهت پیشگیری از این اتفاق، تمیز کردن هر چند وقت یک بار رول های سر جاروبرقی به عنوان ارزان ترین و بهترین راه پیشنهاد می شود. همچنین زمانی که مدت زیادی از استفاده تان از جاروبرقی می گذرد و شانه های سر جارو برقی خورده شده است، بهترین کار تعویض آن می باشد. تعویض آن نیز بسیار کم هزینه خواهد بود. 

خاموش شدن خودکار جاروبرقی

برخی از جاروبرقی ها نیز ممکن است وسط کار کردن با آن ها خاموش شوند. خاموش شدن خودکار جاروبرقی ها دلایل زیادی دارد. مثلا ممکن است موتور جارو برقی ضعیف و یا نیم سوز شده باشد. و یا کیسه آشغال و مخزن جارو برقی پر شده باشد. بنابراین قبل از آن که احتمال دهید موتور آسیب دیده است، مخزن آشغال جاروبرقی را خالی کرده و دوباره جاروبرقی را امتحان کنید. 

صدای بسیار بلند و نابهنجار

ممکن است به محض روشن کردن و کم شدن قدرت مکش جاروبرقی با صدای بسیار بلند آن مواجه شویم. از دلایل این تغییر صدا می توان به خراب بودن و سوختن موتور اشاره کرد. در این صورت جهت تست موتور جاروبرقی حتما از یک متخصص کمک گرفته و خودتان اقدام به باز کردن آن نکنید. تعویض موتور بسیار با صرفه تر و کم هزینه تر از تعمیر آن می باشد.

تسمه های جاروبرقی

در برخی از مدل ها و برند های جاروبرقی، قسمت سری جاروبرقی با استفاده از یک تسمه کار می کند. به طور معمول تسمه ها با توجه به جنسشان هر چند ماه یکبار خورده و یا پاره می شوند. در این صورت خریدن یک تسمه و جابجا کردن آن قبل از خورده شدن تسمه پیشنهاد می شود. قیمت تسمه ها نیز بسیار ارزان بوده و با تعویض آن می توانید به طول عمر جاروبرقی تان بیافزایید. 

از مشکلات دیگر جاروبرقی ها می توان به موارد زیر اشاره کرد :

    خراب شدن بلبرینگ ها
    خراب شدن سیم جمع کن
    خراب شدن کلید های جاروبرقی
    و...
در صورت خرابی هر یک از موارد گفته شده می توانید با کارشناسان متخصص ما در این زمینه تماس حاصل فرمائید. 
 

ثبت دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخض های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

تمامی حقوق مادی و معنوی اپلیکیشن و سایت، برای گروه تیز فروش محفوظ می‌باشد. گروه طراحی و برنامه نویسی زریاوب